سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پیک آدینه 4

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ب.ظ

سلام

روزا و شبای بارونی تون به خیر!
این هم پیک آدینه ی 4 شامل تمرین های نشانه ی اَ و د ، کمی ریاضی و یه ذره علوم!

پیک آدینه 4 

پیک هفتگی کلاس اول

هر دانلود 5 صلوات

همه آهوان صحرا ، سر خود نهاده بر کف

به امید آنکه روزی ، به شکار خواهی آمد

۹۴/۰۸/۰۸

نظرات (۴)

حاجت روا باشی ننه ...
کار اول هفته بعد منو راه انداختی .شایدم آخر همین هفته / 
مدیونی فکر کنی تنبلم :))
ببینم زیر پای تو موتور جت بستن ؟ چه خبره هنوز تقی به توقی نخورده اَ رو درس دادی ؟
پاسخ:
قابل نداره عزیـــــــــــــزم!
شما و تنبلی؟؟؟؟ روم به دیوار ! هفت دریا درمیون!
کار آخر هفته ی خودمه خواهر! ولی خُب پیش بینی سوخت موتور جت دوستان جت سوار رو کردم که زود گذاشتم!
آ رو هم درس دادم که بچه ها سه روز تعطیلی رو نرن عشق و حال !!چه معنی داره دانش آموز اینقدر استراحت کنه!!  : D  
ما همسن اینا بودیم تموم تعطیلات ، نامعادلات جبر و هندسه و مثلثات حل می کردیم! :)
آ هم که چیزی نداشت گفتیم تا بچه ها خودشون متوجه نیستن درس رو بدیم رد شیم!
۰۹ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۹ لیلا توکلی
با سلام سپیدار عزیزم. امیدوارم همیشه سلامت باشی.
به قول یکی از دوستان ما جزو معلمان بیکار و دلخوش هستیم. هههههه
قلم زیبایت همیشه گویا باد
پاسخ:
سلام
پس به امید روزی که همه ی معلمان "بیکار و دلخوش" باشند!(درست مثل شما!)  :)
۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۵:۰۸ کلاس کوچولو
سلام عزیزم خدا قوت من تازه رسیدم درس آ روز دوم هستم ماشاالله چش نخورید خیلی سرعت دارید به قول ما مازندارانی ها ته چرب دست به مه سر (کنایه از توانایی داشتن ) خدا قوت .روز خوش
پاسخ:
سلام عزیز
چرا اینقدر عقب؟
من این هفته دال رو درس میدم . طبق بودجه بندی خودم با این سرعتی که دارم قبل از عید ان شاءالله و به شرط حیات ، باید درس عین رو داده باشم!

۱۰ آبان ۹۴ ، ۲۲:۴۰ کلبه الفبا

فقط میتونم بگم این یکی الحق خیلی پر بار بود الهی هر چی از خدا میخوای بهت بده 

دووووووستت دارم

پاسخ:
ما بیشتر!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی