سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

نقاشی با حروف الفبای فارسی

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ب.ظ

چند وقت پیش عزیزی ازم پرسید نقاشی با حروف الفبای فارسی دارم؟ برای برادرزاده اش می خواست! منم که تنبل ! دیدم نه حال دارم بشینم با 32 تا نشانه ی فارسی نقاشی کنم و نه دلم میاد به این عزیز "نه" بگم! و طبق قانون "آدم تنبل عقل چهارتا وزیر رو داره" رفتم و دنیای مجازی رو شخم زدم! (منم که عاشق کشاورزی !)

بر اساس قاعده ی "جوینده یابنده است"* وبلاگی پیدا کردم که نقاشی های ساده ای با تمام نشانه های الفبای فارسی ، برا دانلود گذاشته بود !(گویا آدم تنبل خوش شانس هم میشه!)

از این مدل نقاشی ها من تو دفتر املای بچه ها معمولا می کشم . ببینین اگه به درد شما هم می خوره بفرمایین تشریف ببرین وبلاگشون و دانلود کنید.

این هم آدرس: فرهنگی نیاز

-----------------------------------------------------------

* جوینده یا بنده است یا چی؟ ببین حتی سازنده اش تنبلیش اومده ضرب المثلش رو کامل کنه!

نظرات (۸)

۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۰:۳۶ همسفر شکوفه ها
سلام خانمی چه جالب منم عادت دارم توی دفتر املای بچه ها نقاشی بکشم دستت درد نکنه
اینم اون چیزی که پرسیدی:
1- ابتدا وارد سایت آرشیو بشید ، یعنی این سایت : 

https://archive.org/web
2- وقتی سایت باز شد، آدرس وبلاگتون رو داخل کادر مستطیل شکلی که در بالای صفحه هست ، وارد کنید و بعد روی گزینه ی BROWSE  HISTORY کلیک کنید .
3- بعد از انجام این مرحله می بینید یک تقویم ظاهر می شه که چند تا از عددهاش آبی هستند.
4- شما باید روی این عددهای آبی کلیک کنید .
5- با کلیک کردن روی هر کدوم از این عددهای آبی ، یک صفحه از وبلاگتون ظاهر می شهو در هر صفحه ی وبلاگتون ،آرشیو ماهانه ی وبلاگ شما وجود داره .
6- پست های حذف شده خودتون رو از این صفحه یکی یکی در وبلاگ خود کپی کنید
7- تاریخ پست ها رو با توجه به تاریخ همون پست به صورت دستی وارد کنید.

پاسخ:
سلام عزیز
آدرس آرشیو رو تو پست ثابت وبلاگم قبلا گذاشتم .
یعنی دونه دونه مطالب رو تو وبلاگت کپی کردی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!فکر کردم یه راه پیدا کردین که پستهای قبلی بدون زحمت و خود به خود برگشتن !!! من یکی که اصلا حوصله ام نمی کشه یکی یکی اون همه مطلب  رو کپی کنم ! (اگه حال و حوصله اش رو پیدا کنم انجام میدم ! فکر کنم غیر از این راه چاره ای نیست!)
ممنون از کمکت
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۰ همسفر شکوفه ها
راستی نمی دونم چرا هرچی آدرس جدید شما وخانم توکلی رو می خوام لینک کنم نمیشه میگه به ثبت رسید ولی چیزی نمایش داده نمیشه انگار نامریه! به نظرت اشکال از قالبه یا کار اجنه؟؟؟
پاسخ:
برای اینکه وبلاگ من و خانم توکلی تو بیان(blog.ir) ساخته شده و صاحبخونه ی شما (آقای شیرازی، صاحب بلاگفا ) چشم دیدن ما رو نداره ! پس اشکال از همون اجنه است به گیرنده هاتون دست نزنید!

۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۸:۴۰ کلبه الفبا
از وبلاگتون خوشم میاد هر وقت میام دست پر میرم
پاسخ:
خدا رو شکر !
تازه هر وقت میایین ، موقع رفتن کلی انرژی مثبت هم میگذارین و میرین😊
۰۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۰۶ بوستان کلاس اولی ها
سلام دوست و همکار خوبم
خدا قوت پاینده وپر توان باشی
پاسخ:
سلام عزیز
ممنون از حضور دلگرم کننده تون
سلام،ببخشید وبلاگ جدید خانم توکلی چیه؟ممنون میشم
پاسخ:
سلام نجمه جان
http://dabestaneaby.blog.ir/
 تو پیوندهای ما هم هستن ایشون
سلام به عزیز دلم ... خوبی خانمی ؟
خدا قوت !
ببین این سپیدار چه کرده ... دست مریزاد از ظاهرش پیداست باید فوق العاده باشه
ممنون از اطلاع رسانی
یه کتاب چهار جلدی هست به اسم نقاشی با حروف / اعداد و ...
من از اون استفاده میکنم . هم قیمتش عالیه هم تصاویرش

پاسخ:
سلام عزیزم
راستش ظاهر فایل اصلی خیلی هم فوق العاده نیست! خوشگلش کردم مشتری پسند بشه! :)))
قربونت من خودم این کاره ام!!!     ؛)
از رو کتاب نقاشی کنم؟!!! نچ نچ نچ!  :D
سلام خانم ارجمند عزیزخسته نباشید از مطالب خوبتون ممنونم. وبلاگ قبلی من قفل راست کلیک داشته و نمی تونم مطالبم را کپی کنم میشه راهنماییم کنید.متشکرم
پاسخ:
سلام عزیز
شرمنده ام ! من نمیدونم چطور میشه در این صورت مطالب رو کپی کرد . (اطلاعات کامپیوتری من در حد همون خانوش روشن کردنِ!)
...
الانم که وبلاگتون قفل راست کلیک داره! اگه دوباره بلاگفا بازی درآره که باز از دسترستون خارج میشن!
(در ضمن امتحان کردم با تبلت میشه از مطالب کپی گرفت و تو وبلاگ جدید گذاشت . ولی باید از آدرس تصاویر و پیوندها، برای درج تصاویر و پیوندهاش تو وبلاگ استفاده کرد .)

میشه لطف کنید فایل خوشگل شده رو بزارن برامون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
شرمنده عزیز
 فایل خوشگل شده ی این تصاویر رو ندارم ! من فقط برا درست کردن تصویر این مطلب ، تو پاورپوینت، اندازه و رنگ عکسا رو دستکاری کردم ! همین .
فایل اصلی اونقدر هم بی کیفیت نیست !!! هر چند می تونید شما هم هر کدوم از تصاویر رو تو محیط word  یا power قرار بدین و با ابزار تغییر رنگ و نور  ، تصاویر با کیفیت تری درست کنید و بعد دوباره تصاویر ویرایش شده رو به جای قبلی ذخیره کنید. البته (محیط power)  بهتره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی