سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاورپوینت فصل 4 ریاضی اول دبستان

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ
سلام
بی حرف و بی کلام بفرمایید : 

 پاورپوینت فصل 4 ریاضی اول دبستان :

هر دانلود یک صلوات

 

پ ن:

مردم همه

            تو را به خدا

                           سوگند می دهند

اما برای من

تو آن همیشه ای

                     که خدا را به تو

                                       سوگند می دهم!

قیصر امین پور
 

نظرات (۱)

سلام. همکار عزیز خداقوت. واقعا لذت بردم. کارتون عالی بود. خدا خیرتون بده که در وبلاگ قرار دادید تا دیگران هم استفاده کنن. لطف بزرگی کردید. من حق کپی رایت شما رو محفوظ نگه می دارم. یکی دو نفر از همکاران کار شما رو به اسم خودشون منتشر کردند متاسفانه و هرچی هم  پرسیدم با چه برنامهای انجام دادید آموزش بدید هم جواب ندادند و نگفتند کار خودشون نیست. یکی از دوستان هم به من پیشنهاد کرد کار همون فرد رو بردارم اسمش رو پاک کنم و ازش استفاده کنم ولی قبول نکردم.  و تا امروز متوجه شدم که اون اصلا کار خودشون نبوده و در واقع یه جور سرقت ادبی بوده. و خداروشکر که اینجا خودتون گذاشتید کارهاتون رو.

پاسخ:
سلام عزیزم
بله جای تاسف داره معلمی که باید الگوی اخلاقی جامعه اش باشه اینقدر از اخلاق دوره!!!! 
اشکال نداره بالاخره یه روز حسابی هم هست دیگه
: -) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی