سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پاورپوینت فصل 1 ریاضی اول دبستان

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۴۵ ب.ظ

سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام  

  

ما برگشتیم !  کسی نیست به ما خوشامد بگه؟ 

اشکال نداره ! الوعده وفا!

طبق قرار قبلی ، از این هفته شروع می کنم به گذاشتن پاورپوینت های ریاضی اول دبستان . (تا جایی که تونستم اشکالات رو رفع و تغییرات کتاب جدید رو لحاظ کردم!) و به مرور ان شاءالله ، پیک ها و تمرینهای هفتگی !

البته بنابر فرمایش یکی از دوستان مبنی بر استفاده نکردن از کلمه ی "تم" ، ما هم که دیدیم فرمایش ایشون بسیار هم متین و منطقیِ ، پس تصمیم گرفتیم فعلاً به جای واژه ی "تم" ، بگیم "فصل"  . البته تو خود کتاب کلمه ی "بخش" نوشته شده ولی من "فصل" رو دوستتر می دارم!

 پاورپوینت فصل 1 ریاضی اول دبستان :

هر دانلود یک صلوات

تقدیم به ساحت مهربان مادر آب و پدر خاک

ابوتراب و امّ ابیها علیهماالسّلام

 

پ ن:

خیالی ، وعده‌ای ،‌ وهمی ، امیدی ،‌ مژده‌ای ،‌ یادی

به هر نامه که خوش داری تو ،‌ بارم ده به دنیایت

(حسین منزوی)

نظرات (۹)

درود بر شما همکار گرامی . واقعاًَ پاورپوینت فصل اول بسیار عالی بود . من سی دی های آموزش پاورپوینت رو از بازار خریدم ولی همچین تکنیکهایی که شما به کار برده اید تو آموزش هاشون نبود ! در پناه خدا موفق . موید باشید.
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما. 
البته تکنیکهای پاور ما چیز جدیدی نیست ، فقط ترکیب تکنیکهای ساده ی همون آموزش هاست. 
ب سلام و خسته نباشید 
جهت دانلود پاورپوینت تم 1 ریاضی رمز دانلود را لطف بفرمایید
باسپاس
پاسخ:
سلام عزیز
ندا جان اگه کمی با دقت تر نگاه کنید می بینید که رمز دانلود تو خود این مطلب گذاشته شده😉
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۰۳ زهرا خوش کردار
سلام باز هم مهر رسید و بازهم ما از پور های زیبایتان نهایت استفاده را میکنیم متشکر خدا قوت
کلاس کوچولو

پاسخ:
سلاااااااام عزیزم 
به محله ی ما (بلاگ ) خوش اومدی😄 چی بود اون بلاگفا؟!!!!!!😉
ممنون که هستین
سلام.خیلی خوش اومدین
بابت زحماتتون ممنون
ببخشید میشه منو راهنمایی کنید که روز سکوفه ها چه کارهایی جالبه که انجام بدم؟ممنون میشم
پاسخ:
سلام نجمه جان
شما هم خوش اومدین🌷
راستش ما کار خاصی برا جشن شکوفه ها انجام نمیدیم ! همه ی برنامه ها با مدرسه است و فقط چند دقیقه ی کوتاه بچه ها میان سر کلاس و کادوهاشون رو می گیرن و میرن!
دست شما درد نکنه 
پاسخ:
سلام
قابل شما رو نداره
دست گلت درد نکنه چه قدر خوش حالم که باز هستی خلاق مبتکر متفاوت دوست داشتنی و...
پاسخ:
سلام
ما بیشتر خوشحالیم که شما هستین ! این صفتها هم به ما نمی چسبه لطفا تشویش اذهان عمومی نفرمایید😊
سلام. پس چرا گزینه ی دانلود نداره؟؟؟
میشه لطفا برام ایمیل کنید؟ خیلی فوری و ضروری نیاز دارم
خدا خیرتون بده ان شالله
دانلود کردم. اما فایلش مشکل داره. باز نمیکنه
پاسخ:
سلام عزیزم
چک کردم مشکلی نداشت !

عزیزم رمز رو هم بگو  من نمیابم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی