سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

حالتی رفت که محراب به فریاد آمد ..‌.

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۵ ب.ظ

سلام نماز رو که دادم ،خشکم زد!!!

رکعت شمار فقط یه رکعت و یه سجده رو نشون میداد! باورم نمیشد! من کجا بودم؟! از نمازی که خوندم فقط قنوتش یادم مونده بود! الان که فکر می کنم شاید اون یه سجده هم سجده ی شکری باشه که معمولا به آخر نمازهام می چسبونم! 

آره واقعا! دو رکعت نماز این شکلی ، شکر هم داره!!!!! شکر اینکه نفس کشیدن یه امر غیر ارادیه !!!!

نمیدونم ! یعنی حال آدم چقدر باید بد باشه که نماز دو رکعتی رو یه رکعت ، با یه سجده -اونم مشکوک- بخونه!!!!

یعنی اون فرشته ی مأمور این امور با خودش چه فکری کرده درباره ام؟یعنی چه بد و بیراهی بارم کرده؟ حق داره به خدا! فرشته های هم صنفش بغل بغل گل و ریحون تحویل می گیرن ولی اون ....! گویا فرشته ها هم رتبه بندی دارن! ... الهی بمیرم برا فرشته ام! 

ان شاءالله اجر حرص هایی که از دست من می خوره رو خود خدا بهش بده! ان شاءالله رتبه اش اینقدر بالابره که مأمور یه آدم باحالش کنن! والا ... غیر دعا کار دیگه ای از دستم بر نمیادکه!

به خدا می فهمم چقدر خجالت می کشه و چقدر ناامید و عصبانی میشه! فقط خدا کنه یه کم درکم کنه ... !

یعنی فهمیده چقدر به اون قنوت نیاز داشتم؟!!! نمازی که فقط یه قنوت داشت؟

خدایا همونطور که آبرومو جلوی مردم حفظ کردی ؛ جلوی این فرشته ها هم آبرو داری کن! بالاخره خوبیت نداره زبونشون دراز بشه که «آدم آدم » که می گفتی اینه؟ برا ساختن این *!!! به خودت آفرین گفتی؟!!! فرشته ی آدم حسابیا نیست که آمار دستش باشه!

◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆

پ ن۱: یه وقتی که ا‌وضاع احوالم شدیدا خراب بود ، برای اینکه حداقل حساب رکعتها از دستم درنره و وسط نماز حیروون و پریشون نمونم ، به مهر رکعت شمار اعضای خانواده رو آورده بودم! حالا هم هر از گاهی تا اذان میده ، تا صاحابش نیومده میپرم مهر رکعت شمار رو برمیدارم !(یه جور قوت قلب!)

پ ن۲: آخه این چه وضعشه تو ماه مبارک!!!! خدا جون ! من شاکی ام! از دست خودم ! از دست این «ظلوم» «جهول» ! خدایا ! من که دیگه زورم بهش نمیرسه! تو که زورت میرسه ، «آدم»اش کن!آمین !... متشکرم

* این "این" از صد تا فحش بدتره ها! دست کم نگیریدش!

۹۴/۰۴/۰۴
سپیدار

شک در نماز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی