سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پیام تو عزّت و نفی سبیل

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ق.ظ

غواص ها دیدند ما داریم غرق می شویم خودشان را رساندند .

این جمله سردار قاسم سلیمانی ، یکی از قشنگترین توصیفاتی هست که درباره ی شهدای عزیز غواص شنیدم.


خدا توفیق داد امروز رفتیم تشییع شهدای غواص و حدود 95 شهید دیگه! برای اولین بار بود که تو اینجور برنامه ای شرکت می کردم. خیــــــــــــــــــــــــــــــــلی حسّ خوبی داشت . انگار هوای شهر تمیزتر و مردم مهربون تر شده بودن! به خاطر شلوغی مترو از مترو امام خمینی تا بهارستان رو پیاده رفتیم . (معلومه که بهتر بود ایستگاه سعدی پیاده بشیم، ولی از اونجایی که می خواستیم تا خود بهارستان با مترو بریم ، ایستگاه امام خمینی پیاده شدیم و دیدیم نمیشه دوباره سوار شد!) جمعیت فوق العاده بود . نمیدونم شاید به خاطر همین ازدحام بیش از حدّ تصور مردم بود که شهدا با بیش از دو ساعت تأخیر و بعد از ساعت 6 رسیدن بهارستان!

پلاکاردها و دست نوشته های مردم تقریباً همگی یه حرف رو میزدن : شهدا با دست های بسته مقاومت کردند ما با دستهای باز چه کردیم؟

(هر چند باز هم صدا و سیما - درست مثل 9 دی - بیشتر پلاکارها و دست نوشته ها رو سانسور کرد!)

پ ن: بعد از اینکه شنیدم رهبری برای شهدای غواص و تشییع کنندگان امروز پیام دادند ، پیامک زدم به دوستم و برا خودم نوشابه باز کردم با این متن:

"دقت کردی هر وقت من برای اولین بار کاری می کنم ، آقا پیام تبریک صادر می کنن؟!!!! اون از راهپیمایی 9 دی که برا اولین بار رفتم راهپیمایی ؛ اینم از  امروز که برا اولین بار رفتم تشییع شهدا !!!!!!"

[شرمنده می کنن! کاری نکردم! اگه میدونستم اینقدر خوشحال میشن تو همه ی مراسمات شرکت می کردم!]

تو پرانتز بگم که راهپیمایی 9 دی اولین باری بود که با میل خودم و یا به قصد راهپیمایی رفتم ؛ نه اینکه مخالف باشم و از این حرفها ، نه! می گفتم مردم میرن دیگه لازم نیست حتماً من هم برم!!!!! پرانتز بسته!

۹۴/۰۳/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی