سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

من و شیار143

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ

"این غم ، الفت رو بزرگ کرده بود .کنارش که می نشستیم احساس کوچیکی می کردیم" جمله ای که فردوس ، درباره ی مادرش میگه! 

◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇•◇

دوشنبه شب ، شبکه افق ، فیلم سینمایی شیار 143 رو پخش کرد.

فوق العاده بود! سیمرغ بلورین نوش جون عواملش ، علی الخصوص مریلا زارعی که کولاک کرده بود. بی نظیر بود تو نقش "الفت"  ، مادری که 15 سال چشم انتظار پسرش بود ! مخصوصا صحنه ای که پابرهنه میره سراغ آزاده ای که خبر از پسرش آورده بود ؛ یا آخر فیلم ، صحنه ای که یونسش رو تحویل می گیره! یا ...(سه نقطه یعنی : همه جای فیلم! )

 لهجه هاشون خیلی ساده ، روون و دلنشین بود و چقدر کمک کرد به باورپذیر بودن قصه! لهجه هاشون رو خیلی دوست داشتم! اصلا باورم نمیشه اولین فیلم نرگس آبیار باشه! ان شاءالله کارش به ساخت فیلمهای عشق های مثلثی ، مربعی و چندضلعی -خیانت و دروغ و امثالهم نکشه! (آمین )

◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆

قبل از عید بود که همسر برادرم ، سی دی فیلم شیار 143 رو آورد و با کلی تعریف و تمجید از فیلم ، خواست که حتما ببینمش ! منم که بنابه دلایلی نتونسته بودم برم تو سینما ببینمش از این کارش خیلی هم استقبال کردم .

تعطیلات عید گذشت ، ندیدم؛ فروردین تموم شد ندیدم ؛ اردیبهشت ، ندیدم؛ هر بار هم منو میدید می پرسید : دیدی؟ خوشت اومد؟ و من هربار: هنوز نه!!! دیگه خودش از رو رفت از بس این سؤال و جواب تکراری رو پرسید و شنید .  اوایل خرداد که دوباره سراغ فیلم رو گرفت و همون جواب رو شنید ، فیلم رو ریختم تو لپ تاپ و سی دی رو دادم ، به این امید که بالاخره یه روز حوصله می کنم می بینمش !

اما حوصله نکردم که نکردم! 

گفتم بشینم آسیب شناسی کنم ببینم چمه ؟ چه مرگمه که  نمی تونم بشینم فیلم ببینم ؟!!!!

اول فکر می کردم شاید فیلمش برام جذاب نیست! اما دیدم نه ! همه ی تعریف هایی که ازش شنیدم خوب بوده؛ بازیگراش (مخصوصا مریلا زارعی ) رو دوست دارم! قصه اش رو هم تا جایی که فهمیدم دوست دارم! پس با خود فیلم مشکلی ندارم! بعد گفتم : من آدم "تنها" فیلم دیدن نیستم ؛ اما کمی که فکر کردم دیدم نه! چند بار شده تنها یه فیلم سینمایی یا سریال رو از تلویزیون تماشا کردم و حتی تنها رفتم سینما! بعد از کلی فکر کردن فهمیدم : از اونجایی که من اصولا و اساسا خیلی به فیلم علاقه ندارم ، در نتیجه اگه زمان و موقعیت فیلم دیدن دست خودم باشه (به خاطر داشتن حق انتخاب ! ) ترجیح میدم کار دیگه ای انجام بدم تا دیدن فیلم! برای همینه که میتونم راحت بشینم و فیلم سینمایی رو تو سینما یا تلویزیون تماشا کنم! (اگه نگاه نکنم از دستم رفته! و به خاطر من و هر زمانی که من بخوام باز پخش نمیشه! در ضمن نمی تونم هرجا خواستم قطعش کنم و هر جا رو خواستم چند بار ببینم! ) خلاصه تازه به این خودشناسی رسیده بودم که دیدم تلویزیون تبلیغ پخش شیار143 رو می کنه از شبکه افق. اینطوری شد که با پخش این فیلم بعد از 3 ماه موفق شدم ببینمش ! اونم از تلویزیون !

پ ن1: زن داداش ما که برای بار ششم داشت با دقت فیلم رو نگاه می کرد! کاری که از عهده ی من برنمیاد!

پ ن2: بعد از فیلم دوستم پیامک زده : میای فردا بریم تشییع شهدا(175 شهید غواص و صد شهید دیگه، فردا از جلوی بهارستان) فعلا اظهار آمادگی کردم ، تا خدا چی بخواد!

۹۴/۰۳/۲۶
سپیدار

شیار143

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی