سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

من بدجنس من

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۱۳ ب.ظ

تلویزیون داره یه سگ رو نشون میده .

میپرسم: چرا سگا همیشه زبونشون بیرونه و انگار نفس نفس میزنن؟(قبلا دلیلش رو خونده یا شنیده بودم ولی یادم نمی اومد! )

میگه: تا حالا سگ نبودم ! نمیدونم !

بلافاصله تلویزیون یه الاغ رو نشون میده که تو خاکها داره غلت میخوره!

با اینکه دلیل این کار الاغه رو میدونم اما بدجنسی می کنم و می پرسم:

-چرا الاغا رو خاکها غلت می زنن؟

جواب میده : برای اینکه خستگی در کنن و ...

بهش نگاه می کنم با خنده و موذیانه میگم : اِ ...؟!!!

خنده ش میگیره ، منظورم رو می فهمه ولی کار رو خرابتر می کنه با توضیحی که درباره ی دلیل بیرون بودن زبون سگا میده !

۹۴/۰۲/۱۵
سپیدار

نظرات (۱)

۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۳ روزهای دوست داشتنی
 سلام ..
 اول در مورد  وجه اشتراک این دو باید بگم که بخاطر اون "من" که تو هر دو یه جورایی تکرار شده است!
 تازه اگه بگم یاد "منِ او" امیرخانی می افتم  هم یکم عجیب ترِ! یا حتی یاد  این بیت علیرضا بدیع هم می افتم که:
 "بندگان در فکر خویش اند از کسی یاری مخواه *** از خدا باید بخواهی تا منِ اویت کند"  اگه درست نوشته باشمش .
 و اما بعد: کتاب  خالد حسینی هم پیشنهاد می کنم ترجمه مهگونه قهرمان رو بخونید. بقیه رو من سر سری یه نگاه کردم ، مثل ترجمه قهرمان نبود.
***
 اما بعدتر: 
 اون  شعر قره قاج هم فقط دو  مصرعش و  تونستم معنا کنم... کم و بیش!
اونچه نوشتید و نمی دونمش.
***
 اما ...
 آدرس وب سایت شما رو هر کار می کنم به پیوندهای ما اضافه نمیشه . 

پاسخ:
چه اندیشه ی سیالی!!!ااز چی به چی که نمیرسه! 
شعر بدیع هم قشنگ بود . ممنون!
...
متشکر از راهنمایی تون.
...
اینجا هم معنی اون شعر رو پیدا کردم:
http://mbiran.lxb.ir/post/255
...
 وبلاگ ما به خانواده ی بیان مربوطه و بلاگفا هرگونه ارتباط با ما بلاگی ها(بیانی ها) رو برا کاربراش ممنوع کرده !!! برای همین تو سپیدمشق قبلی به اون شکل به اینجا آدرس دادم!
 شما تو هیچ جای وبلاگتون نمی تونین به یه وبلاگ بیانی لینک بدین! حتی اگه ما کامنتی با آدرس وبلاگمون برای شما بلاگفایی ها بگذاریم ٫ بلاگفا اجازه نمیده به دست شما برسه!(این هم یکی از دلایلی که ما به بلاگفا برنمی گردیم! )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی