سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

اِ... آینه!

جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱ ب.ظ

یکی از همکارا فُرس ماژور ، تو کلاس یه آزمون ریاضی نوشته بود و زحمت چاپش رو هم کشیده بودند . (همچین همکارای زرنگی دارم من)

قبل از امتحان بهم گفتن یکی از سؤالا اشکال داره! (من هم فقط تا همین جاش رو شنیدم و پیش خودم گفتم : چه کاریه؟!!! میگم اون سؤال رو خط بزنن و حل نکنن![و اینطوری صورت مسأله رو پاک کردم!]

اون سؤال...

موقع گرفتن آزمون به این سؤال که رسیدم به بچه ها گفتم:

بچه ها یه چیز جالب ! این سؤال رو نگاه کنید!...(میخواستم بگم یه ضربدر گنده روش بکشین و نمیخواد حلّش کنید!)

که یه دفعه نازنین با خوشحالی داد زد: اِ... آینه!!!! ... ولی اینطوری نمیشه حلّش کرد ... باید برگه رو برگردونیم! (با یه خوشحالی و برقی تو چشاش این حرف رو زد و برگه رو برعکس گذاشت جلوش که کِیف کردم)

رفتم بالا سرش...با ذوق داشت حروف رو برعکس می نوشت!

اشکال سؤال ، کشیدن خط تقارن عمودی بود و راحت میشد به بچه ها گفت خط تقارن افقی رو رنگ کنن و اون یکی رو ندید بگیرن! که ما ترجیح دادیم کل سؤال رو ندید بگیریم

دیگه اینکه کشیدن نیمه دوم این شکل (واقعیش!) کار بچه ها نیست!

پ ن: گرفتن این آزمون به دیدن ِ این ذوق نازنین می ارزید...

۹۳/۱۲/۰۸
سپیدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی