سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

پونزده

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ب.ظ
* برای بعضی کارها تو کلاس لازم میشه که با قرعه دانش آموزا انتخاب بشن ، مثلا برا مسابقه ی روانخوانی یا مشخص شدن اینکه هر دانش آموز کجای کلاس و پیش کی باید بشینه و از این قبیل (= قس علی هذا)

* طبق دفتر کلاس به هر دانش آموز شماره ای اختصاص داده و شماره ها رو تو لیوانی تو کلاس نگهمیداریم برای روز مبادا !

***************

شماره ی ۱۵ رو صدا می کنم و میگم: پونزده !

کسی جواب نمیده ! دوباره میگم : پونزده. پونزده کیه ؟ 

صدا از کسی درنمیاد!

نگاش می کنم بلکه از رو بره ! اما انگار نه انگار! [جذبه رو دارین؟]

: مائده؟!!!! با توأم! مگه تو "پونزده" نیستی؟!!

با خونسردی تمام بلند شده و حق به جانب بهم میگه: نه خانوم ! من  پانزده م!(قیافه ی بامزه اش موقع ادای این جمله از یادم نمیره!)

...

* از همون اول که بچه ها شماره هاشونو حفظ میکردن ، اصرار داشتم تلفظ صحیح اعداد رو یاد بگیرن: پانزده ، هفده ، هیجده! (برای اینکه بعدها تو آموزش اعداد مشکل نداشته باشم دیگه!)

***************

پ ن: خدایا ! بچه ها چققققققققدر ساده ان! حتی هفت خطشون !

وقتی با یکیشون دعوا می کنم (آدمیزاده دیگه ! به قول دوستی : آدم است و سیب خوردن ، آدم است و اشتباه !) بعد از مدتی که هوا دوباره آفتابی میشه ، وقتی همون بچه می بینه دارم میخندم و انگار دوباره مهربون شدم ، میاد بغلم می کنه و میگه "دوستون دارم!" ، از خودم بدم میاد و به قشنگی دنیای کوچیک و کوچیکی دلهای قشنگشون غبطه می خورم ! ...

۹۳/۱۰/۲۳
سپیدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی