سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

دانشمندان کوچک کلاس ما2

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۲ ب.ظ

این هم از تحقیق  مهشید ، درباره ی گروه های غذایی.

تو کلاس هم همینقدر قشنگ توضیح داد . اینقدر خوشگل تو نقش خانوم معلم کلاس فرو رفته بود که در حین و بعد از توضیحاتش از چند نفر هم  سؤالاتی درباره ی تحقیقش پرسید!

این فیلم رو اولیا مهشید ، ازش گرفتن.

بی ربط : چند وقته از همکارم تو مقطع دیگه خبری نیست! نگرانم !

نظرات (۱)

۲۷ شهریور ۹۹ ، ۲۱:۵۳ همکار بی معرفت تو مقطع دیگه

سلام عزیز دل .

آخی اصلا فراموش کرده بودم به چه اسمی کامنت میذاشتم

 

البته اون‌زمان بلاگفا هم یهو‌ انقلاب نامردی کرد و وبلاگها رو شخم زد.

خب من کامنت گذاشتم یکی دو روز پیش که پسر کوچیکه امسال شاگرد شماست. فکر میکردم با مامان (ماهان) قبلا کامنت میذاشتم. بخاطر همین فقط نوشتم مامان.

جا داره عذرخواهی کنم از بی معرفتیم.

خب بذارید پای گرفتاریهای یه مامان پرمشغله معلم (ریاضی) اونم تو مقطع متوسطه ۲ مدارس خاص😁 (قصد تبلیغ هم نداشتم) 

و همزمان گرفتار دو پسر بچه شیطون که شیطنتهاشون از کل یه دبیرستان دخترانه بیشتره.

 

بنابر این ترجیح میده تا میتونه از محیط مجازی فاصله امن رو‌رعایت کنه.

سالهای ۹۲و ۹۳ که من کلا اینجا حضور داشتم، مرخصی داشتم.

 

در هر صورت اینها همه توجیه بود که کمی از شرم بی معرفتیم کم کنم.

شما به بزرگواری خود ببخشید.

 

امسال که به حکم و برکت!!؟؟ کرونا زور مجازی میچربه، مجدد سراغ این خونه پر مهر اومدم و با اجازه شما پاورپوینتهای ریاضی و فارسی رو برای معلم فرزندم هم ارسال کردم و ایشون برای کل کلاس دارن استفاده میکنن و دعای خیرشون پشت سر شما هست.خودم صدتا صلوات با هر دانلود میفرستم.(باید ۱۵۰ تا بفرستم) که وسطاش به دفعه کاری پیش میاد یادم میره.

 

راستی هر وقت  آهنگ ماه و ماهی رو میشنوم حتتتتماااا یادتون میکنم.

اون زمان شبها من مینشستم پای این صفحه،بچه هام با اون آهنگ میخوابیدن و منم کارهام رو‌نیکردم.

یادش بخیر

 

آرزوی بهترین ها رو براتون دارم در هر زمان و‌مکان.

 

 

ااا یادم رفت بگم چقدر شرمنده شدم که پایین این پست یاد من کرده بودین و من بی معرفت....

پاسخ:
سلاااااام عزیزم
چه روزهای خوبی بود روزهایی که هنوز شبکه های مجازی خشک و بی روح و نامهربونی مثل تلگرام و اینستا و ... اینقدر دست و پای ما ادمها رو نبسته بود ... یادش به خیر چه روزهای خوبی بود
دوباره خوش اومدی :-))
ولی دیگه خودمم کمتر به اینجا سر میزنم و چیزی می نویسم
بابت دعاها و صلواتهاتون خیلی خیلی خیــــــــــــلی ممنونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی