سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

سلطان کجا عیش نهان با رند بازاری کند

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ

                      امام رضا

اینجا ... بهشت !

گالیله راست می گفت که ما دور خورشید می گردیم ! اونم چه خورشیدی ! شمس الشموس!

هر بار که توفیق پابوسی امام رضا علیه السلام نصیبم میشه ، با خودم میگم ، مگه ممکنه امام رضای مهربون من ،کسی رو نطلبه ؟ عزیزی که من رو با این همه اشتباه و خطا و روسیاهی می طلبه ، یعنی "بار عام " داده سلطان! وگرنه  ، "سلطان کجا عیش نهان با رند بازاری کند

برای پیش تو بودن ، بهانه ای کافیست          بهشت لطف کریمان بها نمی خواهد

  پ ن1: آی عشق می کنم وقتی میگم: السلام علیک یا سلطان علی بن موسی الرضا ، سلطان ! سلطان بن سلطان ! 

دل من ، کفتر جلد حرم این سلطانه! هرچند "چون من گدای بی نشان ، مشکل بود یاری چنان !"

پ ن2 : راستی آقا جون ، کمکم کن که از ته دل بگم : فدای سرت!

فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدای ســــــــــــــــــــــرت !

فقط لطفا بهم بگو :

"منش فرموده ام تا با تو طراری کند "!

۹۳/۰۶/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی