سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

دل آدمی بزرگتر از این زندگیست ، و این راز تنهایی اوست

سپید مشق

اینستاگرام »»» سپیدمشق 3pidmashgh
ایتا ٠۹۲۱۶۹۹۵۸۶۹

چون قناری به قفس؟ یا چو پرستو به سفر؟
هیچ یک ! من چو کبوتر؛ نه رهایم ، نه اسیر !
◆•◆•◆•◆
گویند رفیقانم کز عشق بپرهیزم
از عشق بپرهیزم ، پس با چه درآمیزم؟
◆•◆•◆•◆
گره خورده نگاهم
به در خانه که شاید
تو بیایی ز در و
گره گشایی ز دلم...

بایگانی

default

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲ ق.ظ

دیدین وقتی یه وسیله ای مثل گوشی یا تلویزیون و ... درست کار نمیکنه ، یا هنگ میکنه ، یا برنامه هاشو خوب اجرا نمیکنه ،  چندتا راه رو همون اول خودمون یا تعمیرکار انجام میدیم؛ مثل: خاموش روشن کردن!

 اما اگه با خاموش روشن کردن هم درست نشه ، راه دیگه اینه که تنظیمات دستگاه رو برگردونن به حالتdefault .

حالت default هم یعنی ،تنظیمات پیش فرض یا اولیه ی کارخونه که معمولا بهترین و مناسبترین حالت ممکن برای اون دستگاهه! بازگشت به حال پیش فرض یعنی پاک کردن چیزهایی که خودمون اضافه کردیم و فکر میکردیم لازم و مفیده ! و حالا گویا باعث دردسر شدن! یعنی شروع دوباره!  بالاخره سازنده اش خودش بهتر میدونه چی ساخته! 

***** 

احساس می کنم چند وقته نمی تونم درست کارکنم! برنامه هامو خوب اجرا نمی کنم! احساس می کنم هنگ کردم!  احتیاج به یه خاموش روشن شدن دارم! به یه بازگشت! 

خداجون! با عرض شرمندگی!

میشه برم گردونی به حالت Default ؟!

۹۲/۱۲/۱۵
سپیدار

default

بازگشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی